Stratégiánk
Úgy hisszük, hogy a Novartis jól felkészült arra a világra, amit az egyre növekvő létszámú, de elöregedő populáció és a folyamatosan fejlődő egészségügyi ellátással kapcsolatos igények jellemeznek. Egyértelmű küldetéssel, céltudatos stratégiával és erős vállalati kultúrával rendelkezünk, így várakozásaink szerint ezek mindegyike elősegíti a hosszú távon történő értékteremtést a vállalatunk, a részvényeseink és a társadalom számára.
A stratégiánk szerint a tudományos alapokra helyezett innováció által a betegek szempontjából jobb végeredményeket érhetünk el. Céljaink közé tartozik piacvezetővé válni az egészségügyi termékek folyamatosan szélesedő palettáján.
Tudományos alapokon nyugvó innováció
Hisszük, hogy az elkövetkező években az áttörő sikereket elérő gyógyszereket és készítményeket eredményező innováció fontosabb lesz mint valaha is volt az egészségügyi szektorban. Továbbra is megőrizzük jelentős befektetéseinket a kutatás-fejlesztésben (K+F), amelyek révén az egészségügy megoldásra váró területeire összpontosítunk. Termékportfóliónk fejlesztésre egy olyan jól megkülönböztethető kutatási és klinikai megközelítés jellemző, amely előtérbe helyezi a tudományos fejlődést a piaci potenciálhoz képest.
K+F stratégiánk része tovább erősíteni azokat a terápiás területeket, ahol már eleve erősek vagyunk, többek között az onkológiai, kardiovaszkuláris, szemészeti, bioszimiláris és ideggyógyszászati készítményeket, valamint a terjeszkedés olyan új betegségterületek irányába, amelyek véleményünk szerint már megérettek az innovációra, úgymint az immunonkológia, öregedéshez kapcsolódó és regeneratív medicina valamint a fertőző betegségek.
A betegek szempontjából jobb végeredmények
Arra törekszünk, hogy olyan gyógyszereket és termékeket fejlesszünk ki, amelyek kedvező, a való életben is tapasztalható eredményeket biztosítanak a betegek és az egészségügyi ellátást nyújtók számára egyaránt. Az előnyök széles skálán mozognak, a jó minőségű ellátás költséghatékonyság javításától kezdve az élet meghosszabbításáig. Olyan szolgáltatások és technológiákat fejlesztünk, amelyek révén javíthatók legfontosabb termékeink előnyei, és e fejlesztéseket gyakran az egészségügyi szolgáltatókkal és technológiai vállalatokkal együttműködve dolgozzuk ki.
Piacvezető szerep egyre több egészségügyi területen
Célunk, hogy innovatív termékeket fejlesszünk ki az egészségügy egyre több olyan területén, ahol ez tényleg számít. Szabadalmazott gyógyszerekre, generikus gyógyszerekre és szemészeti termékekre összpontosítunk, amelyek a hatékony piaci versenyhez szükséges innovációs előnyt és globális jelenlétet igénylő területek. Ezzel egyidejűleg bővítjük a piaci jelenlétünket a feltörekvő ázsiai, afrikai és latin-amerikai piacokon, amelyeken a jó minőségű gyógyszerek és egészségügyi termékek iránt gyorsan növekvő igény mutatkozik.